Hemma i kna

Hallå hallå!
Hemma i Kna nu, jättehärligt att bli lite uppasad och sådär:)

Suttit ute i trädgården och solat lite nu, lite småkallt men skönt ändå.


Hade ju besök av Josefin i helgen, har haft en riktig sommarhelg. Helg har det ju iofs inte varit, men känns så. Blev shopping på stan och ikea, ett långt kvitto minnsan. Nina var oxå med som smakråd, jag har lite svårt att bestämma mig vad jag vill ha så det gick några timmar där. tom svårt att bestämma vilken färg jag vill ha på potatisskalaren, blev en turkos tillslut iallafall:)

Har det mesta nu, så köket är ganska klart.

Kikat i lite inredningkataloger här hemma nu, tror jag hittat en soffa jag vill ha. Inte så farlgti dyr. Hoppas den är skön nu bara, vi får se..


Hade premiärgrillningen i fredaskväll, jättehärligt! Kommer bilder sen om jag får ordning på kameran den är sönder för tillfället, linsen har fastnat ute. Så iriterande!!


Nu ska jag snart köra in till stan för att spela kubb och äta på glassiären med hela gamla gänget;) Myyys!


letade efter nån bild med "gänget" på, haha detta var nog det bästa jag kunde hitta. några saknas dock..
min student iallafall. ser lite vingligt ut;)
2009-04-12 14:10:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback