Ensam igen.

Nu har Josefin lämna gbg och är snart hemma i kna igen. Kändes tråkigt att lämna av henne vid tåget och jag blev väldigt sugen på att åka hem en sväng. Till mamma & pappa hemma på Bergåsa. Men Amanda stoppade mig. Eller jobbet stoppade mig:)
Har haft två kanon dagar med Josefin. Blev tyvär ingen heldag på Liseber men några timmar fick vi. De öppnade inte förns 15.00 och vi stod i kö utanför en timma, vilket gjorde mig galet stressad. Vi behöver mer än fem timmar på liseberg!!! Men hann med ganska mycket iallafall. Tror vi åkte allt och det är huvudsaken. Ivanliga fall brukar vi åka balder säkert fem gånger men blev bara två gånger igår. Vi är som barn på Liseberg och jag älksar det!
Idag blev de shopping, lite ångest nu faktist. Borde inte ha det. Har jobb och pengarna kommer rulla in så borde verkligen inte känna såhär.
Men bra att jag har blivit ekonomisk iallafall:)

Imorgon blir det jobb igen sen Tomas Ledin på Liseberg, ska bli så underbart mysigt!
Lyssnar på honom nu och laddar för fullt:)


Nu ska jag chilla lite i soffan:)

Puss på er!

2009-08-19 21:34:23 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kusin-Josefin

Usch ville inte åka ifrån Göteborg! :( Väldigt synd att det inte blev en heldag på Liseberg! Men vi får ta det till våren ;) Det har i alla fall varit jätte kul att komma upp och se din fina lägenhet! :) Jag kommer upp snart igen! :) puss och kram

2009-08-28 @ 15:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback