Helt slut!

Det värker i mina fötter och ben, helt sjukt ont efter tre jobbdagar. Borde snart vänja mig tycker jag. Hade inte såhär ont när jag jobbade på H&M. I början hade jag säkert det så jag vänjer mig nog snart.
Har iallafall gått väldigt på jobbet, går bättre och bättre för varje dag!
Hade faktist en kändis inne i fredas. Peter Sipen tror jag han heter. Han köpte ett par solisar till sig själv och ett par till flickvännen. Himla kul med kändis besök tycker jag! Visst är det lite coolt tom.? :)

Helgen har bestått utav jobb, bio och lite fest. En ganska bra helg ändå.
"Sommaren med Göran" var jättebra. Skrattade hela tiden, så underbart att bara få sitta och skatta i en timma!

För övrigt så känner jag mig ganska dyster. Aldrig nöjd som vanligt, alltid något som saknas. Blir så trött på mig själv, varför kan jag aldrig nöja mig med livet.. Vill alltid ha mer.
Och så är jag iriterad på mig själv för att jag har världens godisbehov!! Äter godig hela tiden, måste verkligen sluta med det.

Imorgon är det jobb som gäller, tre heldagar kvar sen ledig i två, jag längtar!
Efter jobbet imrogon blir det träning, ska bli riktigt kul. Dagens höjdpunkt faktist:)

Nu blir det en kopp te och film och inget Godis!!!
Fundera på om jag skulle ha ett godislöfte framöver kanske? Men vem skulle kolla mig om jag höll det? Ingen och därför skulle jag bara fuska så det är ingen mening!
Så jag fortsätter nog med godisätandet och fösker njuta utav livet:)





dyster.
2009-08-09 21:21:22 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för en bra låt.

Kram.

2009-08-10 @ 18:59:48
Postat av: johanna

Hej gumman. Jag hoppas allt går bra och att du trivs på det nya jobbet? :)

2009-08-13 @ 19:39:54
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback