Skönt!

Nu har jag helg:) Så skönt nu när ledigheten är oskårad. Har firat med ett träningspass ikväll, gympa blev det. Första gången för mig och Nina tillsammans, förra veckan var det med en jobbarkompis, extra kul nu när jag och Nina tränade tillsammans. Hade fortfarande ont i kroppen sen i måndagskväll men det gick bra ändå. Så himla skönt efteråt, känner mig så nöjd med mig själv. När vi kom ut från Friskis var det fullt med folk på stan. Göteborgskalaset har satt igång nu och Göteborg lever verkligen! Ska nog ge mig ut en sväng och kolla läget på fredag. Imorgon blir det bara lite fix här hemma och ta det lugnt. Sen träning på kvällen när Nina slutat:)
Låter som jag inte är något "fan" utav att jobba va? så som jag tjatar om att vara ledig men så illa är det inte. Vissa stunder älskar jag tom mitt jobb, inte illa!
Men visst är det skönast att vara ledig? :)

Så morgondagens "att göra" är : Tvätta, dammsuga, diska, redigera bröllopsbilder är ett måste!!
Blir bra detta:)
Nu blir det ett gossipgirl avsnitt sen nana.

Tingeling!



2009-08-12 23:47:51 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback