En liten förändring..

Då var helgen över och en efterlängtad kräftskiva är också förbi. Blev riktigt lyckad och ganska galen kväll:)
Emmelie & Christoffer har varit på besök så det har varit en riktig trevlig helg:)
Den största nyheten är väl då att jag blivit brunett. Färgade håret i fredas, känns helt okej. Väldigt stor förändring och jag gillar väl det blonda mer egentligen men kul med nått nytt. Känns ungefär som jag har en peruk på mig, som att jag liksom kan ta "bort" det om några dagar men det går ju inte så nu får jag vara brunett ett tag framöver. Kommer bilder senare för er som är nyfikna:)

Ska halvsova lite i soffan nu, fortfarande trött efter gårdagens bravader.

2009-08-30 21:17:27 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh jag är jättenyfiken! :)

2009-08-30 @ 23:06:23
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Kusin-Josefin

Jag såg bilderna på facebook! :)

Håret blev riktigt riktigt snyggt! Tycker du passar jätte bra som brunett! ;) kramkram

2009-08-31 @ 10:55:57
Postat av: Mamma o pappa

Hej! Har ar varkligen lika vackert som du sa pa Santorini. Underbart och varmt aven pa kvallarna. Har varit i Oai i dag, villket stalle!

2009-08-31 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback