Fint besök imorgon:)

Tjo!
Då var denna helgen över, har jobbat lördag och söndag men har hunnit med lite festligheter ändå:) Middag, Göteborgskalaset och filmkväll. En utmärkt helg:)
Nu är jag nytränad igen. Ständig träningsverk går jag runt med men det är ganska härligt. Träningen har verkligen blivit som en avkoppling nu, så himla skönt! tom. avkopplande att springa på löpbandet. Trodde inte att jag kunde känna såhär så det känns verkligen jättebra!

Imorgon kommer Josefin äntligen på besök. Har försökt planera in detta hela sommaren och nu passar det äntligen oss båda. Är ledig tisdag, onsdag så nu blir de Liseberg och shopping:)



Josefin för ett årsen när hon var och hälsade på.
Har självklart varit här sen dess:)
2009-08-16 21:36:16 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vad roligt, önskar att jag oxå hade kunnat vara med... Kramar

2009-08-17 @ 19:29:33
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Ha det så himla bra!

Kram

2009-08-19 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback