Dagens höjdpunkt..

Blev väldigt glatt överraskad när jag kom hem från dagens jobb och träningspass. När jag kom in i trapphuset och upp en trappa och skulle låsa upp min dörr stod det en blomma utanför min dörr. En julstjärna och ett kort. "God jul & Gott nytt år önskar familjebostäder" Vad trevligt var min första tanke och jag blev verkligen jätteglad. Tänk att något sånt litet kan göra en så glad. Detta var ett stort plus till familjebostäder. Visst var det galet trevligt gjort?!
Detta var nog det snällaste jag varit med om på ett tag. Haha!!
Tragiskt eller pinsamt att jag blir så glad? Men har inte fått en blomma på evigheter nu.
Så jag tänker fortsätta att glädjas åt min Julstjärna:)
2009-12-09 21:54:55 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback