Det går bra nu!

Tjingeling! En nöjd Julia här, dock väldigt trött. Allt flyter på väldigt bra nu. Slog mitt säljrekord på jobbet idag, inte dåligt:) Kul att få hjälpa till med att hitta julklappar åt kunderna. Och att sen göra fina paket av dom är ännu roligare:)
Efter jobbet blev det en snabbis på gymmet, var inte särskild sugen, inte kul att träna själv. Nina vilar sig efter operationen. Lika bra att jag vänjer mig. Hon flyttr ju snart till New York!! Kommer bli så tomt och konstigt. Men det positiva är att det förmodligen blir en trip till New York till våren:)
Jobb imorgon igen, skulle egentligen vara ledig men Johanna är sjuk så får jobba imorgon med. Hoppas på ledighet på onsdag. Femte dagen imorgon, förtjänar faktist helg efter det. Ska kika vidare på Svenska hjältar nu! Familjen och vännerna är mina Hjältar!
2009-12-14 21:04:57 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Du är vår hjälte, puss o kram hjärtat!

2009-12-14 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback