Jullov??

Nej inget Jullov här inte!! Istället blir det bara galet mycket jobb. Känns lite tungt just nu, skulle vara så himla skönt att få långledigt över jul. Förra julen var jag hemma nästan tre veckor och nu blir det bara två dagar. Jaja det får bli så i år helt enkelt.
Hoppas på ett bättre 2010. Helt galet att detta året snart är slut. Vet inte riktigt hur jag ska sumera 2009, varken bra eller dåligt. Tror att 2010 kommer bli mitt år:) Det stod det i Glamours horoskop så jag sattsar på de.

Skulle varit ledig idag men fick hoppa in för Johanna som är sjuk så nu blir det åtta dagar på raken.. Om jag nu får ledigt på lördag. Hoppas Hoppas!! 20årsfest för Melissa & Malin på fredag så jag bara måste vara ledig på lördag.
Lika bra att sova nu så jag orkar med morgondagen, en dag i taget så brukar det gå bra.
Om en vecka är jag hemma i Karlskrona, underbart!

God natt!



2009-12-16 22:41:21 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback