Din olycka, min lycka!

Är jag hemsk?!
Ja lite hemskt låter det. Men inte så farlgit som det låter.
Låter väl lite bitter bara men det går över. Tycker bara att du kan lida lite oxå fast inners inne så.. neeej!!

Dagen har varit bra, har äntligen köpt min jeansjacka som jag gått och tänkt på i en vecka nu:)  När började jag fundera på ett köp så länge?? När jag väl stod och skulle betala så fick jag "köp medges ej" liite jobbigt men jag visste att det inte skulle vara några problem så gick såklart igenom på andra försöket. Men lite småpanik fick jag. haha!

Sen blev det jobb och det gick väldigt bra, blev färdiga i god tid, härligt! Ett bra team som sagt!
Stötte dock på ett inbrott på vägen och amandas fingeravtryck finns där, jag hade såklart handskar på mig. Haha:)


Nu ska jag fortsätta att fira systers födelsedag, fiiiika:)

Go kväll på er!

2009-02-17 20:56:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa haha FBI nästa Amanda ska till finkan hahaha..

Jag kan se löpsedlarna!!

Fortsätt skriv ett inlägg varje dag!! :D

Bilder med mycket viktigt ;) haha <3

2009-02-17 @ 20:59:06
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi Göteborgare klarar allt!!

Glag att jag funnit er <3<3<3<3

2009-02-18 @ 12:50:11
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback