Helg!

Heeelg och jag känner mig så lycklig!!
Blev färdiga med storstädningen idag och fick tom beröm av chefen, då måste hon vara nöjd alltså!!
After Work alldeles strax, därför är jag extra glad för att jag fick sluta tidigt så jag hann hem emellan:)
LOVELI. Nu ska jag hoppa in i duschen, ska bli så härligt att få klä sig lite fint ikväll, hatar att gå runt i städkläder hela dagarna, lite skönt att inte behöva bry sig på morgonen, men efter en vecka har jag verkligen tröttnat!
Måste kila nu,
blev nästan lite bråttom.

Puss & kram på er!
2009-02-13 15:13:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för en bra kväll babe!!

Imo nses vi igen på alla <3 dag!

Sååå skönt att vara hemma igen!! <3<3

2009-02-13 @ 22:17:06
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ha det så bra i helgen! Så ses vi snart. Kram på Allahjärtans dag!

2009-02-14 @ 15:32:38
Postat av: Kerstin

Grattis på namnsdagen än en gång!

Kram!

2009-02-16 @ 22:06:39
URL: http://jagjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback