Sluta nu!!

Måste sluta deppa, har hållt på i ett dygn nu, alldeles för länge. Denna tiden är ju förbi.
Är väl som när jag var liten, antingen jätteglad eller jättearg, fast jag har alltid fått höra att det inte fanns några mellanlägen då. Det finns det väl nu?
Men inte så konstigt att man blir arg, ledsen och förvirrad av dessa veliga människor.
Har bara tre timmar jobb per dag nu, blev lovad fem innan. Tar en dag i taget nu känner jag för allt känns väldigt osäkert.
Jag som hade planerat shopping i helgen men icke! Fast liiiite shopping har jag faktist råd med. Vi får se:)

Tror humöret har vänt nu, jaaaaa, underbart!
Behövde nog bara skriva av mig lite.
Nu ska jag nana, sov så gott!
2009-02-04 22:40:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du har fått en fin utmärkelse babe!

Gör den kika in på min blogg så ser du! <3<3

2009-02-05 @ 11:07:40
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag sluta deppa ;)



Har en utmaning till dig på min blogg, kolla den!



Kram

2009-02-09 @ 21:15:18
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback