Halmstad.

Är hemma från helgens bravader i Halmstad. Har haft en jättebra minisemester:)
Jag och Malin åkte från Göteborg lördagmorgon så vi hade hela dagen för oss i Halmstad.
När vi kom fram stod Vickan och Anna och väntade på oss vid stationen. Gick med vår packning hem till Vickan, tog oss en kopp kaffe och kikade runt i den fina lägenheten. Väldigt mysigt hade dom det. Mitt i stan också. Helt perfekt!
Bra kap du hittat dig Vickan;)
Va väldigt kul att få träffa Jimmy, Vickans pojkvän/ sambo. Jättetrevlig kille!
Efter kaffepausen begav vi oss ner till stan. Blev lite shopping för oss alla. För min del blev det ett par svarta shorts som jag letat efter ett tag nu. Hittade även ett par skor. Ljusbruna klackskor, så fina! Helt förälskad. Sköna var dom också. Hade dom på mig igårkväll, gick jättebra att dansa i:)
Efter shopping och en mysig lunch på en uteservering kände vi oss nöjda och ganska trötta faktist så det blev film/sovstund i soffan.
Några timmar senare var vi pigga och partyhumöret var på topp.
Beställde pizza och hade hur trevligt som helst. Utgån blev det tillslut. Dock lite väl sent för stället vi gick till stängde klockan två så hann inte dansa så länge men ganska skönt att inte vara ute hela natten :)

Idag njöt vi av avkoppling på Tylösand. Var jättefint och härligt. Blåste ganska mycket men varmt ändå.

Har härliga bilder från helgen som kommer lite senare.


Nu ska jag äta chokladpudding och titta på film.

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag:)

Puss!

2009-07-26 20:46:06 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback