på väg..

Nu sitter jag på tåget igen efter en snabb visit hemma i Göteborg. Åkte upp i Måndas så har hunnit med två arbetspass. Det räcker bra tycker jag. Halva veckor är nog min grerj. Är redan slut i kroppen. Somnade så fort jag satte mig på tåget. Så nu har jag lite mer energi och kan vara glad och pigg när jag kommer hem till Karlskrona:)
Blir Sturkö hela helgen.. Imorgon ska jag iofs till Kalmar & Öland med mamma & pappa. Blir shopping och mys. Har blivit en liten tradition att åka dit över dagen med mamma & pappa. Väldigt mysigt faktist. Sen kommer Jenny & Erik på kvällen då blir det middag och sen ska vi på Svensson Svensson I kalmar. Dom kör en teater nu som tydligen har fått väldigt bra kritik så det ska bli jättekul. Så mysigt att umgås med familjen lite nu.
Kändes väldigt ensamt att komma upp till Gbg i Måndas. Hatar känslan att komma till stationen utan att nån tar emot en. Men har vant mig lite nu men innan var det hemskt. Undrar vad man gär där liksom. Vad har jag i Göteborg?! Men sen kommer jag på att det inte finns nått annat än Götet! Och jag har världens finaste lägenhet. Nu kanske jag tar i lite men jag gillar den verkligen. Har fått riktigt fint nu. Men måste ta mig en trip till Ikea snart och handla lite.

Ska försöka vila lite mer denna helgen än förra. Blev så intensiva dagar. Förberedelser för kalas och allt. Tror det blri lugnare nu:) Ska hinna med att träffa lite vänner oxå.

Nu sa jag läsa lite och försöka njuta utav att åka tåg. Så trött på de nu, förr tyckte jag om det men nej inte längre.. Rastlös!!

Ha en underbar helg, eller fortsatt vecka iallafall. Bara jag som tog helg lite tidigare:)
Puss!

2009-07-08 20:35:29 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback