Fint besök:)

Fick besök utav Johanna och hennes lilla Noah i lördas ute på Sturkö.
Var så kul att äntligen få se Noah och självklart lika kul att träffa Johanna.
Fick lite söta bilder som jag bara måste visa.
Denna lilla kille är gudomligt söt.


Noah sover i mitt knä. Nyvaken här..


Ni är så fina!


Jag är nöjd men Noah ser lite bekymrad ut.


Så otroligt söt!

Helgen hemma var kanon. Jättelyckad verkligen.
Öland och Kalmar var jättemysigt. Svensson Svensson var sjukt kul:)
vollybolltunering med släkten blev det oxå, jätteskoj. Fick tom Amanda att vara med. Inte illa!
Nu är jag i Göteborg igen iallafall och helt ärlgit så vill jag vara på Sturkö när det är sommar.
Vad är det med mig? Göteborg är ju underbart men just nu är jag på slapphumör och vill bara chilla runt på Sturkö med mamma & pappa och kusinerna, precis som det brukar vara på sommaren.
Vet inte om det var sista helgen för mig på Sturkö för denna sommaren. Känns väldigt tråkigt isåfall.
Men vi får väl se.

Ska försöka ta mig tillbaka till vardagen nu, har gått ganska bra idag ändå.
Trivs faktist väldigt bra här även om det inte låter så just nu.

Nu har ni fått se lilla Noah iallafall och visst är han underbart söt?!:)
Ska kika vidare på Lotta på Liseberg nu sen blir det nog Beck:)

2009-07-13 20:58:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var jättemysigt måste jag säga!! :) Jag snor bilderna från dig om det är ok? ^^ Ja han är vacker min, gospojk! :)

2009-07-15 @ 11:28:01
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gick inte insåg jag.;) Men tack igen, för en mysig dag! :)

2009-07-15 @ 11:29:51
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback