Underbart!

Hej på er!
Nu var det längesen jag skrev.. Jobbat hela dagarna och inte haft ork eller tid till att sitta här.
Mamma & pappa var uppe förra helgen och hjälpte mig att komma i ordning lite här. Jag tyckte jag hade fått ordning på det mesta redan innan dom kom men nej.. " du måste ha det och det och det.." Hahaha jag klagar inte:)
Jätteskönt att allt är på plats nu. Nästan allt iallafall:)
Här är verkligen jättemysigt nu, trivs jättebra!
Tänkte visa lite bilder från helgen


Eftermiddagsfika på min balkong, den fick sig en renovering den också. Jättemysigt och fint nu.
Har ingen "efterbild"
Vill ni se så får ni pallra er hit:)


Efter middagen blev det en promenad upp till Ramberget, Utsikten där är fantastisk.


Mitt i kaoset, hade fullt upp med att hammra och borra efter en dag på ikea:)


Kan bjuda på en "efterbild" resten får ni komma hit och se.
Mysigt ellerhur?!

Är ledig imorgon men har andra viktiga saker att göra. Önska mig lycka till. Går detta bra kommer jag vara lyckligast i världen igen:)
I helgen blir det Halmstad, ska bli jättekul!
Ska hälsa på Vickan som bor där med sin pojkvän nu.
Jag och Malin åker på lördagmorgon. Blir shopping och fest. Hoppas på fint väder så det blir ett besök på stranden också. Hoppas hoppas!

Nu ska jag dricka te och äta glass och njuta utav att helgen är här, underbart!

Puss på er!

2009-07-23 20:53:38 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Syster

Vad fint du fått det, verkade som ni fick mycket gjort i helgen. syns snart, börjar verkligen dra ihop sig nu. Har beställt tärnbukett till dig idag :)



Kramar

2009-07-23 @ 21:00:36
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com
Postat av: Liii

Vad vad vad är det du ska göra som är vikigt!?

2009-07-24 @ 09:23:47
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback