packa packa packa..

Har packat väskan inför helgen nu. Ska bli så kul att komma hem och träffa alla! Men är lite trött på att packa väskan hela tiden.
Förr tyckte jag det var kul att packa, planera vad jag skulle ha med mig och sådär men nu bor jag i en väska jämt känns det som men snart slut på det:)
Blev ganska mycket packning ändå. Tog min bag bara för att jag inte skulla kunna ta med mig så mycket men nu blev det  tre väskor istället. Men det är bara för att datan ska med. Behöver den inte egentligen men den får följa med så jag kan underhålla mig på tåget. Och när jag blir rastlös på Sturkö på lördag:)
Tänk att jag klarat mig utan data där alla sommrar. Hel sjukt, iofs så lånade jag mina kusiners datorer så fort jag fick chansen.
Men ändå, borde kanske lämna datan här?!
Ska fundera på saken.
Upp kl sex imon för att jobba sen sätta mig på tåget hem.
Hem ljuva hem:)
Äta lite banan & choklad nu med Nina, igen ja!!

Nattinatti!

2009-06-11 21:54:28 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaaug saknar dig men imon ses vi min pälskling!! :D

<3<3<3

2009-06-11 @ 22:59:10
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback