torsdag

Tja!
Blev inte mkt bloggat denna vecka, haft annat för mig:)
Biomys igår. Eller så mkt mys vet jag inte om det var. Såg en skräckis "my bloody valentine" Läskig men väldigt bra var den!
Kul att göra nått annat än jobb iallafall. :)
Skulle egentligen grillat i slottskogen ikväll men lite för kallt kände vi. Och alldeles för utarbetade damer, så trötta jämt. haha!

Sitter hos Nina nu, sovit här inatt. Bara en natt till i tältsängen sen får jag tre nätter i min enorma underbart sköna säng:)
Och snart är lägenhet min på heltid, kommer bli så skönt.

Helgen kommer bestå utav fest fest fest! Amandas sista helg här nu så vi ska slå på stort:)
Ut och äta lite imonkväll kanske. Lyxar till det ordentligt nu men det är vi ärda!

Hoppas på att åka hem nästa helg.. vi får se:)

Ska göra banan med choklad i ugnen nu, mums!


Puss på er mina vänner!

2009-06-04 21:18:08 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hade det så roligt i helgen! Vi ska jobba på Sturkö denna helgen. Hoppas vi ses nästa fredag!

Kram.

2009-06-05 @ 10:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback