Äventyr:)

Idag är det torsdag och det betyder äventyr. Ingen utgång ikväll men vi har varit ute på äventyr iallafall.
Amanda lurade ut mig till Angered där hon skulle hämta sina klipps till hårförlägningen. Vi åkte en bra bit ut i skgen kändes det som. Lite felplaserade med våra latte i handen, haha!
Nu har vi besökt förorten iallafall, ingenting för oss. Sprang genom skogen och allt, värsta beckfilmen, nej så farlgit var det inte!

Jobbet gick bra även idag, fem timmars jobb fast eg bara tre. Vi är duktiga och fick tom lite beröm idag. Tack tack!!

Har haft första mattetentan idag, den gick ju sådär. Kunde några tal, tror jag iallafall. Alltid nått:)
Plugga lite varje dag nu så ska det nog gå. Det måste gå:)
Måste se till att söka lite utbildningar nu till hösten, får se om jag kommer in på det jag vill annars får det bli att glida runt ett tag till.

Planerar en liten resa nu med snart. en vecka i värmen är vi väldigt sugna på. Men vet inte om vi vågar fråga om ledighet?! Men vi behöver!!
Nu när Amanda oxå är singel skulle det sitta fint med en partyresa!! :)

Kommer iallafall bli en fin singelsommar har vi kommit fram till, toppen toppen!!
Imon blir det lite fix och trix på stan med Nina sen jobb och sen bio;) Sen helg och då blir det skärgården och fest. Jag gillar det!!
Livet är ganska fint;)
Ska snart nana, först lite sex and the city.
Nattinatti!


alltid på äventyr.
2009-03-19 22:20:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Men ursäkta glöm inte bort mig!!!!!!!!

2009-03-20 @ 10:04:12
Postat av: Amanda

Ja vi har då mycket för oss haha!

Sis <3

2009-03-20 @ 10:53:02
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback