Det är la gött!!

Hej på er!

Jag och Amanda övade på göteborskan idag när vi jobbade. Ni skulle hört oss:)
" Det är la gött" är det vi är bäst på. haha!
Bamba är något nytt som vi också lärt oss. Vet ni vad det är? Jag hade ingen aning innan.

Sovit hos Amanda inatt och eftersom Amanda har sån stendig energi hela tiden blev det sent. Kikade på film och åt massa gott. Som vanligt!
Är trött nu.. kom hem för en timme sen, har ätit och pluggat lite, nu kikar jag och syster på Greys Anatomy och äter lite godis såklart.
Ska snart nana, har en intensiv dag framför mig även imon. Först jobbintervju sen springa på stan nån timma för att leta present till Nina, sen matte och sen jobb. Ska luncha nånstans där emellan oxå:)

Snart semester i Kna, ska bi jättehärligt:)
Nina har redan anlänt till "landet" haha!
pusspuss!
2009-03-04 21:22:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lycka till i morgon! Tänker på dig. Sov nu så gott!

Kram mamma.

2009-03-04 @ 22:43:59
URL: http://jagjulias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Haha vadå energi ;) Vad pratar du om? haha

Kommer bli toomt här i helgen babe!!

Pusss

2009-03-05 @ 20:43:22
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback