Rosa gympaskor och icadosa:)

Ninis har köpt sig ett par väldigt vackra gympaskor idag, med rosa detaljer på. Jag älskade dom så fort jag såg dom och det gjorde Nina oxå tillslut. Nu ska vi komma igång med träningen minnsan.
Har kommit fram till att vi ska försöka ut och träna på egen hand, sparar gympengarna till annat.
Ska springa upp och ner från Ramberget istället, det är bra träning kan jag lova:)
Inget ragg på gymmet då dock, lite besviken över de men får ordna det på annat sätt.
Nu är vi snart igång iallafall.

Har äntligen kommit åt min icadosa som låg i min packning nere i förrådet, har inte kunnat kolla saldo på icakortet så har dragit det och hoppats på att det skulle funka nu i några månader. Trodde jag skulle få en otrevlig överaskning när jag kollade det idag men icke!! :) det är lugnt ett tag till!
Fick en bättre lön är förväntat oxå så jag är helnöjd, verkligen!


tingeling;)

2009-03-30 22:49:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för senast det var så roligt att få träffa dig och ta det lite lungt efter utbildningen.

Kram mamma.

2009-03-31 @ 14:27:57
Postat av: Amanda

I like it! Ramberget en gång aldrig mera hahaha

Vi kör på de ;)

2009-04-01 @ 00:00:37
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback