sjukling med glad ändå!

Jag är en sjukling nu, sjukt ont i halsen, kan inte minnas när jag hade så här ont sist, inte kul!!
Ingen feber än men känns som det är på gång. Har inte tid att bli sjuk nu.
Ska vila imon förmiddag sen jobba om jag inte mår för dåligt.
Måste vara frisk på onsdag, då har jag tre intervjuer att gå på. TRE INTERVJUER på en dag, inte dåligt!!!!
De ringde från Zara idag oxå, så nu har jag fullt upp på onsdag, hoppas hoppas hoppas!!!
Ska se till att förbereda mig ordentlgit imorgon:)

En annan bra grej som hänt under dagen, fick tillbaka mitt matteprov och jag klarade det:) Lycklig eller vad?!
Jag är ju gansla smat ändå, haha!

Snart är det flytt, fullt med flyttkartonger här nu. lite rörigt med det funkar:)
Lägenhetsbytet är påskrivet nu så vi har haft mkt att fira ikväll. Firade med god fruksallad och glass. Varm fruksallad med likör i, såå gott!


Här var vi nya i gbg, fick en tuff start allihopa men det har ordnat sig. Allt ordnar sig!
Flytten till Gbg var är det bästa vi gjort.
Vi lever vårt liv i gbg!!
Elle hur tjejer?:)
2009-03-23 22:17:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jaa min lilla fis du måste bli frisk nu! kurera dig ordentligt gå och lägg dig snart! :D

Jaa vi älskar vårat liv utom jobbet men de är en annan 5:a haha!



Det bästa vi gjort någonsin och vi kommer aldrig att ångra oss att vi gjorde detta!! <3

2009-03-23 @ 22:45:00
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad du är duktig,med matten.

Lycka till i morgon, vi håller tummarna!

Kram mamma.

2009-03-24 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback