"nakenberget"

Tjohej!

Har inte bloggat på ett tag nu, haft fullt upp med annat. Amanda har änlänt till Götet igen, jag mötte upp henne vid tåget i torsdags. Det var ett kärt återseende minsann:) Sen gick vi och köpte oss en stor grill till kvällen valborgsfirande. Blev en väldigt lyckad kväll!



Tjusiga vi är, eller hur?!

Nu sitter jag och Amanda hemma hos mig, har ätit gott och ska nu kika på robinsson, har en äkta hemmakväll. mysigt!
Ninas föräldrar är här nu så vi får klara oss utan henne i helgen. Trist!

Jag och Amanda har vatt på Saltholmen och fotat idag, blev såå fina kort verkligen. Ska redigera dom lite sen lägga ut dom här.
Vi hamnade på ett "nakenberg" idag tydligen. haha det var hemskt. Helt plötsligt ligger det en naken man neranför oss. T-shirt var det enda han hade på sig. Detta var ingen vacker syn kan jag lova. Vi blev helt shockade och vettskrämda, jävla idiot verkligen!
Vi gick snabbt därifån och då ser vi en till naken man. haha, detta var verkligen det sjukaste jag vatt med om!!!
Sen var det inga mer otrevliga överaskningar och vi satte igång med vår fotografering. Amanda var så duktig som modell.
Inga nakna män på bild iallafall, jag lovar!!

Ska ge mig på ostbågarna och colan nu;)
Tjingeling!



2009-05-02 20:42:55 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det ser gott ut, det grillade.

Kram mamma

2009-05-03 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback