Dags att ta dom "stora besluten" själv kanske?

Hallå!

Sitter hos mig ikväll igen, Jenny sover så läggdags för mig med snart, hon ska ju upp tidigt och jobba stackarn. Jag sov till halv elva imorse. Så skönt!
Jobbat idag, går ritkgit bra nu, känns skönt att fått lite fler timmar. Känns som det blir lite mer utav det då liksom även om det inte känns så mkt jobbigare. Det är ju bra:)
Blir nog heltid hela sommarn, blev faktist glad när jag fick veta det. Inte kul att jobba från sju till fyra varje dag hela sommarn men det är ju bra med pengar iallafall. Ska nog ta mig en långresa sen igen då, det gillas:)
Och köpa massa grejer till lägenheten och massa shopping såklart!

Funderar på om jag ska köpa soffan eller ej? Gick in på cilli på stan idag men den fanns inte uppställd där men dom har den iallafall. Men känns ju helt konstigt att gå och köpa en soffa helt ensam sådär. Måste ha nån med mig känner jag. Helst mamma och pappa egentligen men det går ju inte riktigt, orkar inte vänta tills dom kommer. Det är nog så att det är dags att ta dom lite större besluten själv nu. Köpa soffa är ju inget man gör varje dag så det får nog räknas som en "sort beslut" haha!
Tror jag köper den imon innan matten iallafall. Hoppas det blir bra och att jag inte ångrar mig sen.

Nej nu blir det nog sängen så jag kommer upp i lagom tid imon utan att vara för trött.
Nattinatti!
2009-05-13 23:22:10 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det kommer säkert att bli bra med den nya soffan!

Du har så bra smak.

Kram!

2009-05-14 @ 23:31:01
Postat av: Johanna

Hej. :) Ja det är inte lång tid kvar. Och om det känns som jag tycker att det känns, så tror jag att något är på gång snart. Men allt kan ju hända. ^^

Gifter sig Jenny redan? Var inte det i Augusti? Jag har som sagt lite svårt att planera nu, vilket jag inte vågar för att det känns så nära. Men absolut, preliminärt. Gärna! Hur är allt uppe i gbg?

2009-05-15 @ 09:00:30
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback