en ny vecka..

Då var det Måndagkväll igen och det betyder att jag sitter hos Nina. Lite jobbigt att lämna mitt hem men när vi väl sitter här har vi faktist riktigt mysigt. Sitter här med våra datorer och... ja flirtat tror jag vi båda gör. hahaha:)

Jobbat idag.. sjukt tråkigt, det är verkligen hemskt att vantrivas så som jag gör på jobbet. Usch!
Har fått fler timmar nu med, det är iofs jättebra men jag hatar det verkligen! Har börjat slarva lte nu med, måste skärpa mig så att jag inte får sparken för det vore inge bra för ekonomin.

Midsommar är nu bokat och klart:) Det blir Smögen, kommer bli en fantastisk midsommar det vet jag. Ville göra nått som jag inte gjort innan. De tre senaste midsommarna har ju firats med en viss person så nu jävlar måste jag göra nått galet av midsommar. haha! Kommer bli bra detta!

Trötter nu, ska bädda upp min säng snart, hoppas Thula låter mig sova inatt, annars tar jag mitt pick och pack och sover hos Amanda resten av veckan.

Nattinatti!
2009-05-04 22:52:34 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback