Karlskrona:)

Befinner mig nu i Karlskrona, hemma på Bergåsa! Känns riktigt skönt att vara hemma.Njuter av att bli uppassad utav mamma & pappa, underbart!
Tog ett tidigare tåg än planerat. Lika bra att passa på när man långledig:)

Har gått på stan med Johanna idag, riktigt fin och stor mage har hon nu. Hela du är fin Johanna! Måste bli bättre på att hålla kontakten känner jag! Nästa gång jag kommer hem blir det förmodligen en träff med den lille oxå, så spännande!
Var lite orolig för att det skulle sätta igång när vi gick där på stan. Vad skulle jag gjort då liksom? haha!

Fick hem soffan i veckan, fick upp den ordentligt igår. Blev jättefint:)
Blev en liten utgång i onsdags, ett glas vin och några drinkar i vasastan. Riktigt trevligt var det.

Imon är det dags för bröllop, min kusin Jessica som gifter sig. Så det blir bröllop och fest på Sturkö, ska bli så mysigt. Dansa och sjunga med släkten hela kvällen det är inte helt fel de;)
Borde försöka få mig lite skönhetssömn nu.
Ska kila in på mitt rum nu tror jag.
Nattinatti!

2009-05-23 00:22:34 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback