Strålande helg;)

Tjingeling!

Har haft en väldigt lyckad helg:)
Vaknade igår och mådde iofs ganska dåligt. Låg inne och vilade på förmiddagen men fick lite ångest för vädret ute var strålande så tog mig en ipren och tog cykeln till systemet. haha! Låter lovande detta va?
Köpte en bag in box till mig, Nina och Amanda iallafall.
Sen gick jag och Amanda och handlade lite till kvällens grillning. Flintastek bla. :)
Sen la vi oss och stekte på Amandas ballkong. Första drinken vid två sen kom Nina vid tretiden och då tog vi oss ett glas vin och käkade jordgubbar.
Visst låter det helt underbart? Det var det! Sommar!!!!:)

Fixade iordning oss hos Amanda allihopa och sen kom det lite folk och festen var igång. Långbord i trädgården, så mysigt verkligen! Satt ute hela kvällen, underbart!
Sen in till stan för att shakea lite. bryggeriet blev det. Hade väldigt kul även där:)
Ljust redan vid halv fyra nu, helsjukt!
Tack för en fantastiskt lyckad kväll:)

Så kul hade vi det, Nöjer oss aldrig med att dansa på marken som vanligt folk. nej, nej!


Tanken var att bara ligga inne idag men det gick inte. Min termometer visade 36 grader ute så földe med Nina till stallet. Så härlgit att komma ut på landet bland hästdofter och grejer, mysigt faktist! Lite landettjej är jag nog oxå. Men det räcker med små doser lite så ibland:)
Härligt var det iallafall och lite fin färg har jag fått nu. Det gillar jag!

Nu blir det snart sängen, jobb imon men sovmorgon som tur är. Får passa på att sova nu för ska väl upp vid sex hela sommarn, Jippie. Lite deppigt det där. Usch!

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft, Gbg ska det va:)
Nattinatti!

2009-05-31 22:39:48 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Denna festen kommer bli svår att övervinna asså hahaha! :D Vi är bääst! Bara papa dama papa haha

2009-05-31 @ 22:44:15
URL: http://amandakrona.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Härligt hjärtat. Och tack så jätte mycket för de fina morsdags-presenterna. Jag blev jätte glad.

Kram.

2009-06-01 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback