:)

Tjingeling!

Måndagkväll igen, jobbigaste dagen på veckan avklarad, känns skönt! Har faktist varit en bra dag. Studiedag eller nått på skolan för det var inga elever där, riktigt skönt!!
Hade förresten en asiennatt inatt. Anna, Nina och jag i Ninas etta, trångt och mysigt precis som i Asien, fast nu hade vi varsin säng, eller jag fick soffan. Thula var inlåst på toa. Aldrig sovit så avslappnat och skönt här innan. Hoppas på att det blir likadant inatt.
Ska nog upp ganska tidigt och promenera imon. Ska hinna plugga matte innan jobbet oxå. Sista veckan nu, snälla jag måste klara detta!! Så skönt när det är över sen.

Måste ju berätta lite om helgen också. Blev en väldigt lyckad helg, trevlig fika och promenad på stan. Har promenerat till hisingen nu, gick över hisingebron minsann. Inte dåligt:)
Utekvällen var sjuuuk.. Hamnade på trädgården och sen efterfest, hemma vid sju. Kändes som fiskmåsarna skrattade åt mig och Amanda när vi gick hem.
Efterfest är överskattat tycker jag, mycket skönare att hem och sova efter man dansat i timmar, som vi alltid gör.
Men en lyckad kväll iallafall:)

Nu blir det lugnt ett tag. plugga den kommande helgen sen hem till Karlskrona för att gå på bröllop, KÄRLEK!  Kan behövas lite romantik i mitt liv faktist..
Ska bli skönt att komma hem lite, lite hemlängtar har jag faktist.




Att jag skulle längta hem till trädgården det trodde jag inte:)
Nu blir pappa stolt när jag lägger upp bilder på hans mästerverk. haha

Men mysigt eller hur?! ligga och sola på trädgårnde och bli uppassad av mammsen och pappsen, dett gillar jag:)
2009-05-11 23:24:56 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Aw nej längta hem de tror man inte men de kommer automatiskt! :D Helgen = Sjuuuuuk hahaha<3

2009-05-12 @ 09:02:59
URL: http://amandakrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback