..

Det var ett tagsen här nu. Riktigt illa utav mig. Har inte riktigt haft ork eller lust att blogga men ska försöka få ihop några rader nu.
För en veckasen var jag hemma i Karlskrona nu, exakt vid denna tiden låg jag i favorit soffan hemma på Bergåsa. Var nästan lite FÖR skönt där hemma, för jag blev väldigt hemmakär och inte det mista sugen på att åka tillbaka till Gbg. Men nu är jag här och har kommit in i vardagen igen och det börjar kännas helt okej.
Kan ju inte flytta hem till mamma & pappa nu, det går ju inte. Inners inne vet jag att jag inte vill det. Men hade varit skönt att vara hemma ett tag bara. Ladda batterierna bara. Eller semester är väl det jag behöver. 
Någon som vill ta en sista minuten med mig? Snälla?!!

Dagarna hemma var iallafall fantastiska som ni märker. Fantastiskt kul att träffa alla. Bäst var nog Noah, man blir ju galet barnkär av mysa med honom. Trots att jag fick spya på jackan var han väldigt söt. Haha!
Väldigt udda att gå på stan med en barnvagn men det var verkligen hur mysigt som helst! 
Fick även se Emmelies och Christophers lägenhet, den var riktigt fin. Och galet stor:) Annat än min lilla lya.
Kul var det att träffa er alla iallafall:) Hoppas på att få någon dag där hemma vid jul, verkar som jag får vara glad om jag får vara hemma på julafton, vilken jul va? Fyfy men vill man tjäna pengar så är det bara att bita ihop.

Har varit ledig idag efter att ha jobbat fem dagar på raken nu, lite tufft. Vet att det är en vanlig arbetsvecka men ändå. 
Har träningsvärk i hela kroppen idag, har kört två tuffa träningspass de senaste dagarna. Elisabeth tyckte mina armar såg biffiga ut igår när vi spände oss. haha:)

Ska strax smaska i mig en bit kladdkaka. Fick lite dåligt samvete när jag kom på att jag hade gjort en hel kladdkak till mig själv. Ska ta med en bit till jobbet imorgon, det kommer uppskattas. 

Sådär ja, det blev ju några rader, duktigt av mig.
Puss på er!



 

2009-11-17 20:24:07 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback