Feeegis!

Din fege lille jävel! Ja det får bli sista ordet från mig i den här lilla historien :)

Dagen har varit bra. Gav mig ut i kylan och sprang en liten runda, sen värmde jag mig en stund i solariet, sjukt skönt!
Lagat storkok, tvättat och städat har jag oxå hunnit med.

En annan tråkig grej är att min söta lilla fina cykel har blivit stulen, så satans iriterande! Min morfars gamla cykel som betydde mycket för mig, just för att den fick mig att tänka på morfar varje gång jag cyklade. Snyft!
Ska rusta upp mammas gamla cykel nu istället. Det är en skeppshult det med så den får duga:)
Blir så iriterad på folk som inte vet vad man får och inte får göra
Jävla as!!

Det är en skrattretande Julia som skriver av sig lite idag. En gald skrattretande, inte ledsen och det känns så sjukt bra:)

Ledig imorgon också och då blir det rensning av garderober och byrå. Sen träning med Nina.

2009-11-03 22:28:05 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback