Fredasmys:)

Ja här är det fredasmys så det skriker om de.. Njae lite dåligt med det egentligen. Men tända ljus, idol och lite kladdkaka har det blivit. Det får duga:)
Blev ett snabbt träningspass med Nina efter jobbet. Vissa fredagar har jag träningsförbud bara för att hinna ha fredasmys men hann ju med det med ikväll.
Jag har faktist tjuvstartat lite med julpyntandet. Min nya fina stjärna står nu på plats i köksfönstret, supermysigt blev det! Men resten av pyntet får vänta tills nästa fredag.

Var faktist ute en liten sväng i onsdags, blev en spontan utgång som blev väldigt lyckad!! Inte haft så kul på länge faktist. Imorgon är det fest igen. Förfest hos mig sen ut och dansa hela natten:)
Det är ganska mycket fest nu men blir så ibland. Livet ska väl vara en fest eller?!

Har fått julschemat nu och hela styrkan ska jobba hela julhelgen så det innebär ledigt Julafton och Juldagen, lite depp över att det blir en så kort helg hemma, hade ju planerat utgång med alla gamla nära och kära på juldagen men icke.
Mamma och pappa åker med mig upp den 26, åker galet tidigt eftersom jag ska börja jobba klockan tio men känns ändå helt okej eftersom dom följer med mig upp så vi kan fortsätta fira jul.
Bästa mamma  & pappa!!

Ska kika vidare på idol nu sen blir det snart sängen.
Nattinatti!

2009-11-20 22:51:53 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback