Skratta eller gråta?!


Sådär såg jag ut igår på årets Halloweenparty;)
vacker syn va?

Blev en helt okej kväll. Inte lika toppen som jag tänkt mig men helt okej.
Nu har jag världens huvudvärk, inte för att jag är bakis.
Lite trubbel i paradiset bara.
Aj Aj var första känslan när jag fick dagens nyhet kastad i ansiktet. Samtidigt som jag känner mig lättad. Visste ju att det skulle ske någon dag framöver.
Jag klarar mig!
Frågan är bara?
Går det inte att vara lycklig utan den där pirrande känslan, utan närheten. Utan kärlek från en speciell person.
Får kärlek av familj och vänner hela tiden. Vad mer begär jag?!
Hela tiden strävan efter den stora kärleken. Kanske är så att man inte ska klara sig själv.
Men jag klarar mig ganska bra själv och tänker fortsätta med det ett tag bara för att bevisa för mig själv och andra att det faktist går!

Vet inte om ni fattat så mycket utav mina rader. Ni som känner mig vet nog vad jag pratar om.
Ska koka lite te nu och kika på One three hill sen gossip och ensam mamma:)

Om en vecka ska jag hem till Karlskrona några dagar. Ska bli så skönt:)

2009-11-01 17:59:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback