Ändrade planer.

Ja det blev lite förändringar i schemat de närmska dagarna. Åker till Växjö imorgonkväll till familjen:) Till Jennys familj iallafall. Mamma och pappa kommer på fredag:) Bokade biljett för att åka fredagmorgon men nu ska Erik till gbg imorgon över dagen så ska åka med honom ner. Blir alltid såhär när jag bokat en biljett redan. Men jag förlorar ju inget på de. Får mer tid med Jenny och Ester vilket är väldigt bra.
Skulle varit ledig imorgon eg men jag och Elisabeth bytte så jag jobbar imorgon och är ledig söndag. Jätteskönt att vara ledig söndag för då kan det bli en riktig utgång på lördag!! :) Men lite stressigt eftersom jag ska åka till växjö redan imorgon. Måste packa och ta med mig alla grejer till jobbet.
Ska fota Jenny på fredag till uppgiften som ska vara inlämnad på måndag. Lite stressigt.
På fredagkväll ska jag, Jenny och mamma gå på Ladies Night ska bli så himla kul. Mysigt att göra något med syster och mamma:)

Kommer bli en bra helg. En helg fullspäckad mer festligheter, jag gillar det!!

2009-10-14 20:49:49 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, det låter som en fullspäckad helg och jag tycker det ska bli så roligt på fredag, vises snart.

Kram!

2009-10-14 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback