Besviken!

Är 2000 kr rikare men också ett par stövlar fattigare och på dåligt humör!!
Tänk så tråkigt det är att vara ekonomisk. Men duktig är jag, det tycker iallafall min mamma:)
Har varit på wip kväll på Bianco, hade tänkt köpa ett par stövlar eller partyskor men det blev inget alls. Tråkigt!! Fick en liten goodiebag, det var ju kul iallafall.
Dagen har tillbringats i Borås. Sista kurstillfället idag. Photoshop stod på schemat. Bra med en repetion men det gick himla fort. Hoppas jag kommer igår lite utav det iallafall men det tror jag nog.
Nästa gång ska bilderna redovisas, måste hinna fota lite innan dess men har en vecka på mig. Oj bara en vecka?! Nu blev jag stressad igen.

Kokar potatis nu, kom på att jag måste ha mat med mig imon. Sjukt vad duktigt jag är!!
Ätit två måltider ute idag så måste vara lite ekonomisk imorgon. haha! Jag vill göra en långresa snart igen så måste spara spara spara! Får se om jag får med mig någon bara. Någon som är sugen?? Snälla!!

Nu är potatisen snart färdig, sen blir det sängen. Jobb imorgon!
Natti natti!



2009-10-08 22:30:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lii

Im in on the långresa! Emma och jag ska åka iväg under nyår! Följ med oss! :D

Jag var såååå nära på att få ett förstahandskontrakt på gatan bredvid Nina idag Julia! Jag är så arg!!

jaja gonatt! :)

2009-10-09 @ 00:02:07
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Lii igen

Har du sålt ett par stövlar förresten?

2009-10-09 @ 00:02:26
Postat av: Lii

Jag hoppas det i alla fall, chefen var väldigt positiv! :)

Det har vi inte bestämt än, men vi vill inte vara här iaf! :P

Jag ringde för sent till lägenheten! Det stod först till kvarn och jag ringde bara någon minut efter att den hade lagts upp, då sa hon att den precis hade blivit uthyrd! Så irriterande.

2009-10-09 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback