Bra dag:)

Lyckades bra med dagens planer. Blev en hel del shopping. Fyra tröjor, söta strumpor, partyväska & parfym.
Allt jag köpte var grejer som jag verkligen behövde så det känns bra. Hittade äntligen partyväskan som jag letat efter. Och en ny parfym var ett måste. Både Dior och Britney var inne på slutspurten.
Skönt med lite nya toppar, när man ska vara uppklädd varje dag behövs det lite att välja mellan.

Hittade även något till Halloweenfesten på lördag men känns lite tråkigt så vi får se.
Kan man klä ut sig till gris kanske? Haha känns som det skulle passa:)

Nu är det snart dags för desperate. Ska avnjuta de tillsammans med chokladbollar som jag gjorde imorse.
Mums!

Får nog bli en snabbis på gymmet imorgon efter jobbet ja.

Tjingeling!


 

2009-10-27 20:57:28 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback