Det går bra nu!

Ja det var tanken när jag körde ett hårt pass på gymmet idag. :)
Haft sovmorgon, jobbat, shoppat på jobbet;), och träning. Ingen dålig dag alltså!
Nu har jag kommit igång med träningen igen känns det som och framför allt dragit ner lite på sötsakerna.

Imorgon är jag ledig och ska äntligen fota!! Om inte planerna förstörs denna gången också. Då blir jag galen!!
Till helgen kommer mina kära föräldrar på besök. Skönt att vi inte har så mycket att fixa denna gången. Mest bara strosa runt lite på stan och ta dagarna som dom kommer. Och självklart köpa en ny mobil till mig! Som jag längtat:)
Hoppas jag hittar den jag vill ha och att den inte är allt för dyr, vilket jag är lite rädd för.
Ska iallafall bli underbart med en helg med mamma & pappa:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga rent i sängen och sen krypa ner och njuta av rena lakan, finns inget bättre?!
Natti natti!
2009-09-29 22:15:58 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback