För mycket?

Känns som det är lite för mycket nu. Hinner inte riktigt med allt jag vill, fullt ös 24/7 och det känns i hela kroppen verkligen. Klockan ringde 05.50 i morse, dags för en fotodag i Borås. En dag för nöjes skull kan man ju säga så jag klagar inte men har varit riktigt trött hela dagen. Måste se till att lägga mig tidigare på söndag för på måndag är det dags igen. Ska upp klockan sex på min födelsedag!!! Det borde inte vara tillåtet men skönt att inte jobba på min födelsedag. Får se det så:)

Jag och Nina var på ett kick-boxningspass igår. Ett år för sent haha! Nina trodde inte hon skulle överlevt om det var för ett årsen. Hade lite mer ilska inom mig då. Som tur är har det lagt sig lite nu.. Det var riktigt kul att boxas lite iallafall, riktigt jobbigt var det oxå. Känns i rygg och armar idag.
Skulle behövt en ledig dag imorgon. Ligga i sängen hela dagen. Men icke! Jobba, jobba jobba..

Tjingeling!





2009-09-15 21:21:44 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

GRATTIS(en dag förtidigt)på FÖDELSE DAGEN!

Har inte tillgång till datorn i morgon, är i Norrköping på utbildning.

Massor med kramar och hoppas du får en bra dag utan oss, vi ses om knappt två veckor.

2009-09-20 @ 13:01:55
Postat av: Lii

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :)

2009-09-21 @ 09:19:35
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback