Fredagkväll..

Nu är jag riktigt trött!! Ligger i soffan med datan på magen.. Hela kroppen känns riktigt seg nu. Satte igång med träningen igår, blev 30 minuter på löpbandet, riktigt stolt över mig själv. Blev träning idag med efter jobbet. Inte konstigt att man är trött efter att först gå/ stå i 8 timmar sen träning efter det. Låter som ett bra fredagsnöje va? Men riktigt skönt att bara ligga hemma i soffan nu, älskar mitt hem!! Har tänt ljus så har det extra mysigt (i min ensamhet) 
Jobb imnorgon så blir snart att förflytta mig till sängen men först ett avsnitt gossip.

Imorgon blir det fest, ledig på söndag så det blir fest med dunder och brak imorgon sen slapp & fotografering på söndag:)

Nattinatti.
2009-09-11 22:21:28 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback