Snart kommer Jenny:)

Ja nu kommer snart min fantastiska stora syster:):):)
Har fixat & donat här hemma hela dagen så det ska vara riktigt fint när hon kommer. Hon har inte sett min lägenhet nu när den är klar så det ska bli extra kul.
Köpt nya blommor och sådär.. och sprungit ner till tvättstugan mellan allt fixande. Har varit riktigt efektiv.

Blir nog en runda på stan och en mysig fika nu skulle jag tro sen hem och laga mat och hyra film och bara mysa:)
Synd att jag ska jobba hela helgen men hinner ses på kvällarna iallafall och så hinner Jenny träffa alla gamla kompisar här.



Älskar denna bilden, inte perfekt kvalite på den men gillar den så himla mycket ändå!
Visst är hon vacker som en dröm?!



2009-09-04 14:59:35 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej jylla! Hur är allt i Götet? Grattis till kursen! Måste kännas jättebra. :) Då blir det jobb/skola 7 dar i veckan framöver? :)



Hon är jättefin där! ^^

2009-09-05 @ 21:36:28
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback