Dagens nyhet.

Blev ingen utgång ikväll. Jag känner mig lite risig och inte så sugen på att ge mig ut i regnet så det blev en lugn krya på mig kväll istället. Amanda är på dejt så hon blev inte så ledsen. Jag är så galet nyfiken på hur det går för henne.

Har en riktigt rolig nyhet faktist. Har kommit in på en fotokurs -mode/textil. Känns så himla kul. Hoppas på att hinna med både jobb och kursen men tror det ska lösa sig. Kursen är i Borås och är två dagar i veckan och jag brukar ända vara ledig två dagar i veckan så förhoppningsvis går chefen med på att ge mig ledig måndag, torsdag några veckor framöver.
Drömmen är verkligen att bli modefotograf, ett steg närmre nu :)

Imorgon kommer min kära syster till Gbg, kommer kännas konstigt när jag står och väntar på henne på stationen. Har varit tvärtom alla gånger innan. Ska iallafall bli jättekul och mysigt. Saknar henne jättemycket här, göteborg är inte samma sak utan Jenny och Erik.

Har mamma & pappa abstinens. Dom är på Santorini nu, har inte kunnat prata som vanligt vilket har varit lite jobbigt men kommer uppskattar samtalen desto mer när dom kommer hem igen.
Verkar som dom haft det jättebra iallafall, vilket jag inte tvilat på. Var där för två årsen och det var verkligen hur vackert som helst!

2009-09-03 22:12:56 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback