:)

Dåligt med uppdatering här.. Blev en fullspäckad vecka förra veckan. Blev inköpsresa till Paris tisdag - torsdag. Kan inte fatta att jag varit i Paris bara sådär hux flux. Väldigt häftigt iallafall. Blev fina kläder till butiken. Fick även välja ut smycken. Var lite nervös över att det bara var jag som gillade det jag valde men tydligen har jag väldigt bra smak. Ingen nyhet kanske:)
Paris är iallafall en fantastiskt fin stad!



Efter Paris var det bara hem och vända, packa väskan för att fira påsk i Karlskrona. Jätteskönt att komma hem!
Blev en snabbvisit i växjö hos Jenny & Erik där det bjöds på kroppkakor, galet gott!
På kvällen blev det fest, nästan alla var hemkomna från städerna som vi lämnat karlskrona för.
Var som att gå tebax två år i tiden. En riktigt nostalgikväll. Hade jättekul verkligen. Slår många kvälla här i gbg och det är inte illa!
Saknar många utav er där hemma väldigt mycket! Det vet ni!
Tusen tack tjejer!












2010-04-08 23:55:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback