Liseberg igår:)

Igår blev det äntligen ett antal timmar på Liseberg!! Åkband och hela köret, har inte hunnit med det tidigare i sommar vilket jag varit lite besviken på. Men fick en kanondag där med Nilla!
"ska aldrig mer gå på Liseberg med dig" sa hon när jag lurade med henne upp i höjdskräcken. haha! men tror inte hon menade de:)

Fick lite härliga galna bilder från flumride, Lisebergsbanan bla.

Såhär lycklig är jag när jag är på Liseberg! Ser ut som jag åker ensam men Nilla gömmer sig bakom mig:)


Jag lyckades inte riktigt på denna bilden men tycker Nilla blev så bra så bjuder på den:)


Fina Nilla!

Idag har jag strosat runt på stan, har längtat efter en såhär lördag:) Blev lite fin shopping, men bara liite. Är ju student om några dagar. Får försöka bete mig som en då!
Nu blir det myskväll hos Amanda, på med mysbyxorna sen ska jag bege mig.
Puss!
2010-08-28 19:28:35 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback