Redo för regn!


Dagens



Eftersom det regnar väldigt mycket i Göteborg, har jag inskaffat mig ett par snygga gummistävlar idag. Två år försent men nu är jag förberedd inför en regnig höst, vinter & vår. Lite mysigt faktist:)
Duger dom?:) Från Replay, tycker dom är snygga men tvekar lite ändå. Undrar om folk går runt i gummistävlar i Uddevalla? Annars får jag införa det där helt enkelt! :)

Var på Ikea igår med Nina efter jobbet. Kom dit kvart i åtta, hade alltså en kvart på oss att springa egenom hela huset för att hitta sladdar till en lampa till Nina. Hittade en matta till mig på vägen. En mörkblå ryamatta. Istället för min färgglada barnmatta. haha!
Jättemyisgt och fint blev det. Nya ljus som doftar så himla gott blev det oxå så nu sitter jag här och myser.

Börjar tolv imorgon, skönt att få sova ut. Vet inte hur många dagar det blir på raken nu. FY! Men snart börjar plugget, jippie!!

Puss på er!
2010-08-11 23:09:32 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback