Semesterbilder



Jag och Mamma cyklade till Andreens för att köpa frallor till frukosten. Jättemysig cykelväg längs med havet. Så mysigt!

Jordgubbspaj till när Johanna & Noah kom på besök:)

Söta lilla Noah

Ericas 18årsdag :)

Världens finaste och bästa mamma & pappa.
och mitt sommarparadis Lilltomta!

En dag i Simrishamn

Syster & Erik. ( har idag ettårig bröllopsdag) Grattis!

Middag i mysiga Skåne

Emmelie & jag bestämde oss spontant för Hasslöfestivalen. Blev en lyckad kväll.

Johanna var såklart där:)

Milla:)

Kusin Josefin:)

Påväg ut till campingen på visafton, myys!

Josse blev minsann uppraggad;)

Glass vid Sturköhamnen




Dessa bilder får mig att längta tillbaks till Sturkö så himla mycket. Men vet att det blir fler härliga sommardagar där men vill tillbaka nu!!!
2010-08-01 22:36:48 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback