Livet är Great!

Jag är så glad!!
Har haft en underbar helg i Ängehholm, i ett hus vid havet samlades vi, tjejerna från gymnasiet.
Jag åkte från Göteborg tidigt lördagmorgon. Blev hämtad av brudarna som redan var på plats i Ängelholm. Då var det dags för utflykt. Efter någon timmes biltur med några felkörningar och U-svängar kom vi till slut fram till Nimis, en sevärdighet som fanns på kartan men inga skyltar på vägarna. haha!
Blev bergbestigning med mycket flås och panikskratt längs vägen. En pradaväska i handen kanske inte är det smartaste när man ska ut i vildmarken men gympaskorna var på, iallafall tills jag fick låna ut dom till Emelie för att hon var på väg att vända, vilket inte var tillåtet. Men barfota och pradaväska gick det oxå:) Tillslut kom vi fram iallafall. Fett värt de! och vilket minne!! :)
När vi kom tillbaka till Skepparkroken ( Ninas sommarställe ) blev det ett dopp i havet, sol och Massage av Hanna. Vilka brudar vi är. Alla med unika talanger!
Det blev middag och festligheter resten av kvällen.

En väldigt lyckad helg! Kommer bilder under veckan, lovar!

En annan rolig grej som ger mig fjärilar i magen är att jag ska börja PLUGGA till hösten. Ledarskap inom detaljhandel i Uddevalla. Ska pendla från göteborg till en början sen får vi se om jag flyttar dit eller ej.
JAG ÄR SÅ GLAD!

Nu blir det sängen, jobba några veckor till innan studentlivet sätter igång. YEEES!!

Nattinatti!



2010-08-08 22:55:01 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback