tröttare tröttast!

Jag vet att jag tjatar om att jag är trött men känner mig lite krasslig nu dessutom. Som tur är blev det lite ändringar i veckans schema. Skulle jobba två dagar till tills jag skulle få ledigt men nu är jag ledig imorgon fick jag reda på ikväll. Det tackar jag för. Inte varit ledig sen i torsdags faktist och imorgon är det torsdag igen så förtjänar ledigt imorgon. Sova står på schemat!! och lite plock här hemma. Rensning av garderoben, tvätta och packa lite smått kanske? :) Sköön dag helt enkelt!

Lite synd att jag inte får en ledig helg dock men söndagen blir ledigt iallafall. Borde passa på att gå ut men inte så sugen faktist, hoppas på att det händer något annat kul. Malin och jag har planerat " bojkotta alla hjärtans dag" med bio. Medans alla andra små jävlar myser med sina käraste:) Jag är inte bitter detta året iallafall och det känns underbart!

Sovdags här snart. Natti Natti!

 

2010-02-10 22:31:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback