Njuter:)

Nu börjar det närma sig, fem dagar kvar och bara för att komma i stämning och göra er som är lite avis ännu mer avis så har jag tagit kort på min packning, eller det som ska bli min packning. Bara börjat lite smått.


Halva väskan är fylld med kjolar och klänningar


Lite smått och gott som ska packas ner


Kom på att jag inte hade några bra sandaler, som tur va fick vi in dessa på jobbet förra veckan. Chefen tyckte jag skulle ta med mig ett par på resan så varför inte. Sitter med dom på mig nu. Väldigt sköna faktist.
Tänk att jag bjuder på en fotbild, jag som hatar fötter!! haha:)

Ledig imorgon så då ska det fixas och donas;) himla lyxigt schema nu. Hade ju kunnat jobba fram till söndag men det är ju skönt att vara ledig:)

Ska nog krypa ner i sängen nu, ögonen blev väldigt trötta kände jag nu.
Nattinatti!





2010-02-22 23:36:35 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback