Härliga Söndag!

Fick äntligen en ledig söndag:) Det innebar utgång igårkväll och världens skönaste slappdag idag. Har verkligen sovit hela dagen. Lämnade sängen för att förflytta mig till soffan. Tog med mig kudde och täcke, hur skönt som helst. Vid sextiden kände jag att jag behövde ta tag i dagen. Gjorde varma mackor och städade undan julen, några dagar för sent. Så tomt utan ljusstaken nu.

Har inte uppdaterat på några dagar. Har varit hemma i Kna en snabbvisit. Var ledig tisdag, onsdag så bestämde mig för att åka hem. Väldigt skönt att komma hem till mamma & pappa. Det tråkiga var bara att tiden gick så snabbt. Blev en fika med Johanna och hennes lilla Noah, så söt unge!! Skrattade hela tiden. Jättekul att få träffa er:)
Blev en liten mysstund hemma hos Emmelie och Nina och jag fick vårt sista farväl innan New York så jag fick endel uträttat ändå.
Hoppas vi ses snart igen vänner.
Blir nog mycket jobb den kommande veckan. Chefen frågade om jag kunde jobba sex dagar denna veckan. "Okeeeej då" Men bra med pengar.
Har tagit ledigt första veckan i mars så då åker Josefin och jag till värmen. Längtar ihjäl mig!!

Snart är det Johan Falk dags, söndagar är för sköna:)

2010-01-17 20:20:33 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter bra hjärtat. Vi tittar oxå, fösöker känna igen var de är i filmen i din stad. Sov så gott sen. Ringer strax.

Kram

2010-01-17 @ 22:01:10
Postat av: Kerstin

Låter bra hjärtat. Vi tittar oxå, fösöker känna igen var de är i filmen i din stad. Sov så gott sen. Ringer strax.

Kram

2010-01-17 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback