Titta!!



Nina skickade precis denna bilden till mig på mailen. Kolla vad blond jag var, shiiit!
Detta var dock några årsen. Magaluf 2006 tror jag.
Galet blond, brun och smal. Den gamla goda tiden helt enkelt.
Haha nej men en galet kul vecka på Magaluf, vilka galna dar man har haft genom åren ändå.

Blir som sagt mycket jobb denna vecka, hinner inte med så mycket annat, borde träna men orkar faktist inte. Är jag ledig på fredag så står träning, städning, fixa pass på schemat. Under eftermiddagen kommer Jenny & Erik:)

Ska hoppa in i duschen nu och ta på mig min rutiga pyamas och rutiga morgonrock;) Har längtat efter denna stund hela dagen.
Puss på er!



2010-01-19 19:50:06 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej hjärtat!

Det syns ingen bild! Står att det är fel på sidan. Är väldigt nyfiken annars på bilden. Kram.

2010-01-20 @ 10:39:52
Postat av: Liii

Jag ser ingen bild :P

Vilket soligt land är det ni ska till förresten? :D

2010-01-20 @ 16:46:21
URL: http://ligustavsson.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Konstigt, nu känner man inte igen dig riktigt på de sättet. Kram

Hoppas det gått bra att träna vi hörs snart!

2010-01-20 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback