jobb jobb jobb

Tillbaka till verkligheten som består av jobb jobb jobb. Men det funkar. Fast har sjukt ont i fötterna och benen, helt kommit ifrån jobbet under semestern. Kändes så konstigt att inte ha ont i fötterna på två veckor. Sjukt skönt! Får hoppas jag vänjer mig snart igen.
Idag har varit en ganska bra dag iallafall. Mötte upp Camilla & Elin efter jobbet, satte oss på Vasastan och chillade :)

Två jobbdagar kvar sen ledig, längtar redan. Ska agera flytthjälp på fredag. Vickan påbörjar flytten från Halmstad nu på fredag, ska bli skoj.

För övrigt hoppas jag på ett glatt besked snart. Snälla!!!! Det enda som snurrar i huvudet på mig nu, håll tummarna gott folk!
2010-07-27 22:32:31 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback